torsdag 2 april 2009

Ändrade planer

Hade tänkt sitta med mitt exarbete idag, men fick istället rycka in för min söta magsjuka kollega. Men det gör jag så gärna! Känner mej riktigt energisk och effektiv för tillfället, skönt det! Skrev lite igår, tog en promenad i solen och passade på att kika efter tussilago i dikeskanten, men såg inga. Väntar på dom nu, blir lite som ett barn när jag ser de första tussilagona! :) Men nu får nöja mej med mina fina, gula tulpaner på köksbordet...
Igår ringde även min chef på Kicks och hade några datum hon undra om jag kunde jobba, jippie! Har inte varit inne och jobbat där sen jul nu, så det ska bli jättekul! Ska bl a jobba på påskafton, men det spelar inte så stor roll. Älsklingen får köra runt med Martin och lämna påskbrev, det fixar han. :)
Kvällen igår ägnades åt att baka Dumle-muffins http://recept.nu/1.122083/leila_lindholm/efterratter_godis/mjol/leilas_dumlemuffins inför kommande lördag och dotterns klass torg-försäljning av hembakat bröd till skolresan. Gjorde dubbel sats och passade på att ta undan ett par stycken så vi har att bjuda på på lördag em när vi ska fira mej med ett mini-kalas...
Men nu duschen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar