tisdag 21 april 2009

Mycket nu!

Så har vi hamnat en bra bit in i april och jag bara njuter! Av solen, min familj och mina vänner... Älskar våren! Födelsedagen passerade ganska obemärkt förbi.... Blev så klart uppvaktad på morgonen av mina sötnosar med paket o kaffe på sängen! Fick underbara örhängen av dottern och presentkort på Kicks av mina killar (varför ska dom handla där åt mej när jag får personalrabatt?!) På eftermiddagen kom mor o far m respektive och då blev det tårta såklart! En supersmaskig gräddtårta som sambon fixat medan jag och E stod på torget och sålde bröd på förmiddagen...
Påsken var också den lugn. Jobbade på Kicks ett par dagar, bl a påskafton vilket passade mej utmärkt då M fick ta med sin pappa för att dela ut påskbreven. På jobbet var det full rulle under påskveckan, tror att handeln på köpcentret slog rekord! Nu vet jag dock inte om jag ska dit och jobba förrän i sommar.... Men på fredag ska jag iaf jobba i receptionen, kul! Ska bli skönt att få prata av sig lite och få lite tid med min snygg-bea! Har blivit alldeles för lite av den varan nu känner jag...
Annars har jag kommit igång ganska bra med mitt examensarbete! Nu behöver jag få ett klartecken från min handledare för att påbörja enkätarbetet ute på skolan. Sen blir det väl lite pyssel med att sammanställa resultaten, samt att jag ska intevjua två av lärarna...
Men nu ut i solväggen, kanske läsa lite också....

1 kommentar:

  1. Raring! Tycker det verkar ticka på bra och trevligt för dig. Saknar dig, ser åtminstone fram emot att få titta på dig på fredag!

    Pyss!

    SvaraRadera